neděle 13. září 2015

Vajíčková revoluce

Opět mě Češi překvapili a jsem na ně (nás) hrdý. Odmítli zlodějské ceny vajec a zloději (dodavatelé, obchodníci) museli se zlodějskými cenami dolů. Bravo Češi. A vyzývám k další podobné akci. Nenechme si diktovat ceny obchodníky a dodavateli, diktujme jim naše představy o cenách. Nekupujme předražené zboží. Neakceptujme lichvářsky zlodějské ceny. Pokračujme dále. A až zkorigujeme ceny potravin, vrhněme se za úpravu cen za pohonné hmoty, nájmy, apod. Jen tímto způsobem dokážeme změnit dnešní systém. A také vyzývám stejným způsobem k boji s korupcí. Nedávejme za žádnou cenu úplatek (ať se to nazývá, jak chce). Raději odmítněme takovou službu nebo práci, a hledejme jiné cesty. A v tomto případě, sdělme se s tím, kdo po nás toto chtěl, na internetu a i mezi přáteli, známými, rodinou. Aby to každý věděl a s takovým člověkem a firmou, nespolupracovali. Stát vám s bojem s cenami a korupcí nepomůže. Musíme si pomoci sami. Možná že bych tento vajíčkový úspěch mohl nazvat: vajíčkovou revolucí. Dotáhněme jí do konce. Jsem pyšný na to, že jsem Čech. Opět se nestydím za to, že jsem Čech.

Žádné komentáře:

Okomentovat