úterý 28. července 2015

Láska, nebo jen pudy a geny

Po jedné debatě a po pořadu v TV, jsem se zamyslel nad mou situací ohledně žen. Zaujalo mě hlavně to, že ještě v dnešní době, si ženy vybírají muže tak, jako všichni živočichové. Všechny samičky si samce vybírají podle vzhledu, síly a podle toho, co vlastní. On vzhled (celého těla, ne jen obličeje) a síla ukazuje na to, že jedinec je zdravý, tím pádem je zárukou toho, že potomkům předá dobré geny. No a některé mají kvalitní hnízda a zásoby, to svědčí o dobré schopnosti, postarat se o potomstvo. A ženy uvažují stejně tak. (Než mě budete nadávat, nemám nic proti ženám, jen budu opakovat odposlouchané a zhlédnuté).

Vzhled (celé tělo, ne jen obličej) a společenské postavení jim říká: to bude skvělý otec dětí. Bude zdravý, silný a úspěšný jako táta. A majetek a plné konto: ten se bude umět postarat o to, aby děti nestrádaly. Asi to bude pravda. Jak jinak vysvětlit, že si mladé holky berou muže starší, skoro ve věku, jejich otců a dědů. A že se to děje jen u mužů bohatých a společensky úspěšných. Nebo si vybírají siláky bez myšlení a zůstávají s ním, i když jim jednu vrazí.

Tak jsem se zamyslel nad sebou. A ať jsem to bral, jak jsem to bral, zjistil jsem, že těch pár žen co jsem měl, včetně manželky, mě měli z nouze, jako přestupní stanici a pak, že jsem jim poskytl bydlení. Přemýšlel jsem, jestli nepřeháním. Ale proč bych jinak lásku neměl. Jsem pracovitý, domácím pracím se také nevyhýbám. Jsem tolerantní a místo abych se hádal, spíše ustoupím. Jsem kliďas, nikdy jsem na ženu nebyl zlý. Adoptoval jsem si děti manželky a dal jim vše, co bych dal vlastním. Jsem spolehlivý, tedy v důležitých věcech určitě. Jen to tělo, síla, moc, úspěch a prachy chybí. A tak bych se zeptal, existuje vlastně láska? Vždyť to vypadá, že o všem rozhodují pudy a geny.

Žádné komentáře:

Okomentovat