pátek 31. července 2015

Fejeton: jaro moje milované

Jak se vše mění, co? Jako dítě jsem měl nejraději léto. Nejen kvůli prázdninám. Ale kvůli teplu, opalování (i když já se vždy jen spálil, mám bílou pleť), koupání. Pak jsem měl rád zimu, kvůli sněhu. No, s dospělosti mě začala zima vadit. Sníh a mráz už jsem bral jinak. Už jsem v něm neviděl jen koulovačku a sáňkování. A i léto jsem přestal mít rád. Kdo má snášet ta vedra. Ale zatím jsem nezačal mít rád podzim. Ten mě připadá smutně, ponuře, fouká, prší, bláto je a spousta tlejícího listí. Ani teplo ani zima. Člověk neví, jak se obléci. Zato jaro, to miluji. Vše kvete, roste, příroda se probouzí. Možná že kouzlo jara, je i proto, že končí zima. A čím krutější a delší, tím je jaro příjemnější. Sluníčko už krásně hřeje. Ale ne moc. Tak akorát. Jaro je moje jednička, a kdyby bylo celý rok, nejsem proti. A kdyby bylo jó na mě, tak kvůli dětem bych udělal léto přes prázdniny (červenec-srpen), zimu od Mikuláše do tří králů (od 5.12. - 6.1.) A pak, celý rok jen krásné, rozkvetlé, voňavé jaro.

Žádné komentáře:

Okomentovat