pátek 31. července 2015

Já nic, já muzikant

Ráth, ikona boje za sociální spravedlnost a lepší život pro chudé, staré, nemocné, rodiny s dětmi, zaměstnance, padla. Ukázalo se, jak je ten sociální boj výnosný. Ráthovi to vyneslo milionový majetek a milionové jmění v penězích. Jistě to ale vysvětlí.

Pár Ráthových vysvětlení:
1)Nedůvěřuji pravici, tak místo do bank, si peníze schovávám doma, pod podlahou. No, a bojím se zlodějů, tak si občas vezmu část svých "poctivě" vydělaných peněz, sebou, když nejsem doma. A bankám nevěří celé moje příbuzenstvo, tak všichni: rodiče, sourozenci, švagři, tety, strýci, ale i mí známí, si je schovali ke mně, proto jich mám tolik.
2)Peníze mi posílají sociálně slabý občané, jako poděkování za to, jak se o ně peru s vládou.
3)Ty peníze jsem v životě neviděl. Nejspíš je tam nechali ti, kdo na mém pozemku bydleli dříve, nebo ti, kdo mi stavěli mé domy.
4)A sakra, mě to bylo hned divný, že by mi Nečas posílal nové polobotky.
5)A sakra, ten Kalousek je podrazák. Že prý nejlepší víno, na usmířenou.
6) Ach ty ženské, nejspíš zjistili, že si plánuji třetí rodinu a tak se pomstily.

Proto mě napadlo, že by stálo za to, udělat razii u všech politiků. Kolik dalších "krabic od bot" by se asi ještě našlo? Měl bych jeden nápad boje proti korupci: Vykrást všechny politiky. Kdo by podal oznámení, ten by byl čistý. Tomu by se vše vrátilo, tajně, nevíme, jak dalece by byl politik nasr… rozčílen. A ten, kdo by nepodal oznámení, toho bychom oznámili my, protože to neoznámil jen proto, aby se neprovalilo, že je to z korupce. Kolik oznámení by podali politici a kolik my? A co bych vzkázal všem politikům?

Okamžitě přijmout protikorupční zákony, přijmout osobní odpovědnost úředníků a politiků, otevřít a prošetřit všechny kauzy, i staré, zveřejnit své majetky a majetky svých blízkých, zveřejnit s kým se politik stýká. A ještě mě napadl jeden komentář: vzhledem k tomu, že to vyšetřuje severočeské zastupitelství, bych panu Ráthovy nechal zahrát písničku:

severní vítr je krutý, počítej lásko má s tím. k nohám ti dám zlaté pruty, nebo se vůbec nevrátím.....

Žádné komentáře:

Okomentovat