pátek 31. července 2015

Fejeton: udavačský

Dobrý den pane předsedo. Tak jsem narazil na jeden profil, který má údajně pracovat na vládě. Ale presentuje se, jako odpůrce vlády a chce jí dokonce i odstranit. Jistý pan Nehoda (jestli to tedy není jen výmysl) https://www.facebook.com/madqwert. Fascinuje mě, že (podle profilu) se stydí a nenávidí svého zaměstnavatele a chce jeho zánik, tedy vládu, protože je prý zaměstnancem na úřadě vlády. To je to samé, jako bych se styděl za Škodovku a chtěl její likvidaci. Zvláštní, schizofrenní, nezdá se vám? Jestli máte na vládě více takových, tak potěš pánbůh. Jo, a taky se už nedivím, proč při změně vlády, chtějí všichni, leví i praví, ministři, vyměnit své náměstky a vedoucí (nebo ředitele? nevím jaká je to další funkce) odborů, protože mít neloajálního spolupracovníka a zaměstnance, je neštěstí, a zvláště na takovém místě, které rozhoduje o životě celé země a celého národa.

Jelikož fandím vaší vládě, tak jsem to musel oznámit, protože takováto neloajálnost je jen na škodu, a to nejen vládě, ale všem. Já vím, udávat je neslušné, žalovat je nedospělé, ale oznámit se to musí, páč jsem zodpovědný občan, loajální k zemi a národu. A z historie víme, jak takové infikování (tzv. páté kolony) státních institucí končí. A nejen státních, ale i všech soukromích subjektů. Tak snad jsem vám pomohl objevit škůdce, nic za to nežádám.

S pozdravem a přáním všeho nejlepší a úspěchů, Václav Nový.

Žádné komentáře:

Okomentovat