neděle 4. října 2015

Nesmíme se k Ukrajině zachovat, jako Anglie a Francie v Mnichově 1938


A já to přebírám od Honzi Zieglera


Převzato od Petra Johana a já si to s dovolením půjčuji.


"Vím o tom, že mlátíš manželku.

Vím o tom, že se tě tvoje děti bojí.

Vím o tom, že máš doma bordel, ve kterém se nedá zdravě žít.

Vím o tom, že zavíráš svoji rodinu na petlici za to, když s tebou nechtějí souhlasit.


Když ode mne ale budeš kupovat moje zboží, bude mi tohle všechno úplně jedno a já se do tvých záležitostí nebudu vměšovat."


Jste schopni toto vyslovit nebo vůbec mít tento postoj?

Že nevíte, kdo tohle dokáže?


Pavel Korshikov Ja mam taky par vet.

"Nechat posadku v aute po havarie bez pomoci je trestni cin.

Nechat Ukrajinu ve valce proti ruskym okupantum je politika."


Tak já vím, kdo se takto chová. Český president a česká vláda, plus další potencionální zrádci a kolaboranti.

Žádné komentáře:

Okomentovat