neděle 4. října 2015

Co jsem dělal já, když se psala historie?


Jak bych popsal, co jsem dělal,17.listopadu 1989, já? No, aktivně asi nic. Většina lidí se to dozvěděla až v pondělí. Já jsem se více dozvěděl kolem středy. A v pátek jsem už byl na náměstí. A přímo na tom hlavním, Václavském, a pod Melantrichem, od kud mluvili Havel, Kubišová, a další. A v práci jsem oznámil, že jdu stávkovat, tak mě vyhrožovali, ať to nedělám. Napsal jsem to do MF, ti to otiskli. Tak kvůli mě udělali schůzi. Uprostřed jsem se zvedl a odcházel. Tak jsem jen slyšel za šumění, proč odcházím, když se sešli kvůli mě. A tak jsem šel stávkovat.

To bylo vše. Ale aktivitu bych v tom nehledal. Protože první týden jsem seděl na zadku. A po tom týdnu, už bylo v podstatě rozhodnuto. Tak se opravdu necítím jako hrdina a revolucionáři. Ale přesto že jsem nebyl u začátku, tak věřím tisícům důkazum a svědectví těch, co u toho byli od začátku. A ač jsem se přidal k tomu dějinému kvasu doby pozdě, tak podle toho, co říká prase Zeman, ten se toho nezúčastnil ani když už bylo rozhodnuto. Jak jinak by mohl říkat úplný opak toho, co říkají stovky svědků a důkazů? Zemane, jsi lidská spodina, prase, které si zaslouží jen opovržení. Odejdi, odstěhuje se ke svému chlebodárci führerovi Putinovi. Přestaň dělat ostudu tomuto národu a této krásné zemi.

Ale zase, i když nechtěně, a sám si to ani neuvědomil, dokázal, že dnes nejsme kolonie USA, jak nám to chtějí odpůrci demokracie a hlavně USA, vnutit (dříve SSSR dnes USA). Za SSSR jsme museli dělat jen to, co nám nakázal nebo dovolil SSSR. Kdyby to bylo dnes stejné, tak se nás USA nebudou ptát, jestli tu chceme radar nebo jejich základnu, a za projevy, které vydává Zeman, nebo naše vláda, zvláště ministři za ČSSD, by už tito byli dávno odejiti. A neexistovali by svobodné volby, byla by cenzura, neexistovala by jakákoliv veřejná negativní reakce na USA, EU. Neexistovalo by, aby jsme zpochybnili rozhodnutí o sankcích. Komunisté by dávno byli rozpuštěni, ne že by byli ještě v parlamentu. V podstatě vše co jsem popsal, by zákonitě vedlo k invazi spřátelených vojsk NATO, kdybychom chtěli mít jiný než americký postoj. Tedy, být to stejné, jako za SSSR. A protože se tak neděje, tak fakt nejsme kolonie USA, jako jsme byli kolonií SSSR.

Žádné komentáře:

Okomentovat