neděle 13. prosince 2015

Zvu tě do mého světa.

Má milá, divoká, konečně chápeš,
že tě zvu do světa erotiky a lásky,
ve snech a ve fantazii.
Že sem utíkám před světem,
kde mohu být vším.

Kde mohu žít životem,
po kterém mnozí touží.
Životem králů, milovníků,
i pasáčků prostých.

Kde mohu být bohem,
větrem, sluncem.
Kde mohu prožít tisíc životů
ale i jen jeden.

Mohu tu snít, a mít
vše co chci.
Tento svět mě nabíjí
a dělá šťastným.

Netřeba mi žádné drogy,
drogou je mi můj cit.
Drogou si mi lásko ty,
má duše tě touží mít.

Někdo hledá štěstí v práci.
V permanentním flámu zase jiní.
Někdo chlastá, jiný šňupe.
Další vše prohrál v automatech.

Někdo tráví celé hodiny
u televize či na chatu.
Já si do snu zaletím
Do šťastnějších světů.

Víc nepotřebuji, pojď,
zvu tě do mého světa.
Poznávat krásno nehmotné,
jako skutečnost tak krásná.

Žádné komentáře:

Okomentovat