pátek 11. prosince 2015

Miláčku, to se jen tak říká.

Miláčku, to se jen tak říká
že na vzhledu nezáleží.
Už dříve jsem chtěl snít a
básněmi zahrnul ženy.


Psala, že na vzhledu nezáleží.
jen do chvíle, než viděla ten vzhled.
Pak už básně jí neoblomili.
ani neobtěžovala se odepsat.


A proto si nechci zkazit
náš nový začínající vztah.
Nejspíš tě teď trochu straším
ne, neboj, jen nejsem krasavec.


Nejsem netopýrem, či myší holou,
nebo pavoukem, to zase ne.
Jen kdyby se krása známkovala,
Šestku bych asi dostal.


Ale zase, šestku kvůli mně?
Jen pro mě vymyšlená?
No, nejsem výjimečný vlastně?


Ano, bylo by to krásné
být spolu a nebát se.
Snad dodáš odvahy mne,
a přestanu setkání bát se.


Že jednou přijdu a už neodejdu
nebudu setkání oddalovat.
Možná mě tvá slova milá
Uchlácholí má milá.


Že mě přivábíš k sobě.
Už nebudu se bát
A z tvé reakce
Nebudu mít strach.


Celou cestu k tobě,
budu žít ve stresu.
Je to správné nebo ne?
Co pak se stane.


Zatím nebudu se stresovat
a budu snít o lásce.
O tom, že jsi jiná, o nás dvou.
A budu si to užívat, má lásko.

Žádné komentáře:

Okomentovat