pátek 11. prosince 2015

Vedle ženy muž krásní

Miláčku už teď jsem šťastný

že jsem měl to štěstí.

poznat tě takto na dálku

Má lásko, můj miláčku.



Ženo, krásná když lásku dáváš,

jsi nádherná, dáváš srdci útěchu.

Má krásná čarodějko lásky

máš v sobě spousty citu.



Má milá dušičko voňavá,

ty vyplňuješ má bílá místa.

Naplňuješ mé srdíčko štěstím,

každé ráno je můj svět hezčí.



Má milá to ne já,

ty jsi krásná a citlivá.

To jen díky tobě ze žabáka

se, princ stává.



Lásko po tvém polibku

bych, úplně zkrásněl.

Máš čarovnou moc z

muže udělat krásnou bytost.



Ženo, jsi božské stvoření

s tebou každý muž zkrásní.

Ženo, ty krásná jsi ty

už nemůžeš krásnější být.



Ženo je mou ctí pokud se

po mém boku krásně cítíš.

Ženo je mou ctí když i ty

po mém boku krásníš.

Žádné komentáře:

Okomentovat