pátek 11. prosince 2015

Hledal jsem tě lásko.

Já hledal po všech koutech světa.
I do vesmíru jsem se zahleděl.
Zda tam spatřím hvězdu, záblesk,
Nějakou známku, že tam jseš.


Ale nikde nic, jen tma a zima.
Už jsem to chtěl vzdát.
Na poslední zavolání ses ozvala,
jak ozvěna, a já zbystřil zrak.


Srdce se rozbušilo a svaly se napnuly.
A do dálky, z které jsi přišla,
zaznělo mé poslední volání:
sláva jsi, přijď, rychle přijď.


Snad tě jednou spatřím,
zatím k tobě mé srdce letí.
Jako zvěd, víc se dozvědět,
Lásko no tak, kde jsi.


Lásko, vím, že mé srdce i duše,
budou u tebe v bezpečí.
Tvé srdíčko i dušička tvá,
u mě se též, dobře budou mít.


Pošli mi své srdce i duši
ať zaplní místo po těch zrádcích mých.
Po mém srdci s duší,
která jsem pro tebe ztratil.


Vlastně neztratil, dal jsem ti je.
Dal jsem ti ten nejcennější dar.
Mé srdce raněné láskou
a duši toužící po tobě.

Žádné komentáře:

Okomentovat