pátek 11. prosince 2015

Sním o lásce

Má milovaná, růžičko voňavá,


jsi krásný sen, jsi přelud,


jsi touha, která můj život naplňuje.





Tvá krása si zaslouží velebit,


neděkuj mi za krásná slova,


jen říkám, co si tvá krása zaslouží.





Lásko osud je tak těžký,


proč je zlý a nechá nás trápit,


a trápí nás přes city.





lásko neskutečná a přesto tak živá,


můj poklade, jak dlouho jsem tě hledal.


Celý život. To o tobě jsem sníval.





Jak moc bych se chtěl dotýkat


tvé krásy tvé něžnosti,


tvé křehkosti v tobě.





Miláčku, jak moc bych tě chtěl


v objetí přitisknout a líbat tě


a rozplynout se v tobě.





Sním o tobě ale je to jen můj sen,


když ty nebudeš chtít v tom snu být,


nebudu se na tebe zlobit.





Už teď mi plníš mé sny a přání,


mám alespoň naději o lásce snít,


pokud jí nemůžu mít

Žádné komentáře:

Okomentovat