pátek 11. prosince 2015

Vzkaz vzdálené lásce

Má milá ty ani netušíš

co pro mne děláš.

Co pro mne znamená

tento vztah náš.


I kdybychom se jednou

jeden druhému ztratili.

tak jsem stejně s tebou

nejkrásnější vztah prožil.


Miluji tě víc než sebe

čím očarovala jsi mě.

Už nemyslím na nic

jiného než na tebe.


Lásko, jak mám se radovat

když nevidím tu teď tebe.

Lásko, jak mám žít

bez tvého objetí bez tebe.


Mé srdce samotou pláče

má duše smutkem skomírá.

Lásko, kde jsi?

Proč jsi na mě tak zlá.


Láska je jako vzácný květ

o který musíme pečovat.

musíme se snažit oba

aby se mohl rozvíjet.


Jen co překonám zeď

přebrodím dravou řeku.

Projdu hustý les

uvidím rozkvetlou louku.


Potom budu objevovat

tu krajinu neznámou.

A na křídlech lásky

do ráje půjdeme spolu.

Žádné komentáře:

Okomentovat