pátek 11. prosince 2015

Vím co láska je.

Láska je světlo naše,

touha naplněná.

S ní den nekončí,

ale začíná.


Lásko mámivá

po sobě toužíme,

máme ještě právo

na ten krásný cit?


Lásko, jsem rozpálen

a rozum jsem ztratil.

Ne o sebe, o tebe se bojím,

že mohl bych tě ztratit.


Abych tě dostal z mysli,

to musel bych o rozum přijít.

Abych na tebe zapomněl,

musel bych o srdce přijít.


Chci tě a toužím

stále víc a víc,

má lásko nádherná,

mám tě pod kůží.


Když myslím na tebe

mám pocit že,

že jsi nový světadíl

co čeká na mé objevení.


Láká mě tě objevovat

a na tobě je toho dost

co čeká na objevení

snad mě to dovolíš.


Jen vedle tebe být,

slyšet tě a snít,

dotknout se tě a

dívat se ti do očí,


Lásko, toužím po tobě

a musím tě mít.

Lásko, jak mám ukojit

to co k tobě cítím?


Lásko, jen ty dokážeš

uhasit ten plamen

v mém srdci ten

žár v mém těle.


V tvém objetí a polibky.

S tebou mám všechno,

pokud tebe budu mít

už nepotřebuji k životu nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat