neděle 23. dubna 2023

Vztahy, láska, namlouvání.

Malá odbočka: Krásní lidé (myslím normální, ne uchylní a zločinci) si můžou psát s jedním člověkem, protože když to nevyjde ráno, do večera mají další kontakt a jede se dál. Kdežto my zrůdičky (myslím normální, ne uchylní a zločinci) to máme těžké, a když to nevyjde, tak musíme čekat další týdny a měsíce, někdy roky, než si nás někdo všimne. Tak musíme být aktivnější a kreativnější, než ty krásní, který se jen rozhlíží, potom mrknou a mají uloveno. Návrat k tématu před kolo: napsat inzerát nebo odepsat na inzerát. 
První kolo: Tak já si psal s několika ženami na jednou (sem tam i s desítkami) A vždy jsem se se všemi bavil z počátku o stejných věcech. Práce, bydliště, rodina, zájmy, co mají rádi, co je zajímá... A já samozřejmě o sobě prozradil to stejné. Tím jsem zjistil co jsem chtěl. 
Druhého kolo (až 10): po pár konverzacích jsem už přešel k běžným tématům, jako co jsme dnes dělali, co budeme dělat… které se dají okecat, na rozdíl od přeřeknutí o bratrovi když má slečna jen ségru. 
A abych si to nepletl, tak jsem je neoslovoval jménem ale slovy: zlatíčko, miláčku, sluníčko, broučku... A až tady to bylo teprve na mozkovnu, abych se nespletl. To už jsem musel dělat poznámky. A taky jsme si začali volat. Třetí kolo (tady max 5) jsme si poslali fotku, čímž jsem se už úplně odhalil. Ty co i přesto odpověděli, začali Čtvrtfinále: (tady už často 0 až 1, občas i 3) Tady jsem si nejdříve oživil co vše o sobě víme. Protože už to bylo vážnější. To už byla příprava na setkání. 
Takové semifinále: (0 až 1 a jenom občas i 2) setkání, kdy opět část odpadla. A finále: potom už bylo jen o jedné ženě. Nejčastěji ale už po třetím kole to bylo o podání dalšího inzerátu a znovu začátek od prvního kola, občas to skončilo u Čtvrtfinále, výjimečně u semifinále, ale velmi zřídka ve finále. Závěrem: Ze stovek (možná tisic) žen s kterými jsem se chtěl seznámit, 90% to vzdala po druhém kole, dalších 9% ve třetím kole, 0,99% před finálem. No a jen 0,01% byla ve finále (samozřejmě s těmito procenty trochu kecám) 
Protože za A) neznám přesný počet žen s kterými jsem si psal, za B) a i ty další počty nejsou přesné). Jediné co vím přesně je to, že v tom finále byly 4 ženy a dvě poslední jsem si vzal a s tou druhou jsem už 30 let. A první jsem opustil pro druhou. Ta opustila mě a na základě toho jsem si vzal třetí. Kterou jsem opustil pro nefunkčnost vztahu, který byl od počátku truc vztah kvůli té druhé. A později jsem si vzal tu čtvrtou, s kterou jsem do dnes. A máme už rodinu a vnoučata. 
Tak snad vše dobře dopadlo a snad nejsem divný a snad jsem něco neprozradil a nepokazil. Koukám že jsem se nakonec rozepsal o něčem jiném než jsem chtěl. Láska a vztah nemusí být jen pro krásné. Není k tomu potřeba vysokého IQ a vysoké školy. Stačí mít plán, moc nepřehánět, a mít trošičku štěstí, no a i nebýt úplný hlupák a lidský hovado. A potom se zadaří i fyzickým zrůdám. Bohužel mají často větší úspěch mentální zrůdy, pokud jsou krásní, sympatický a něčím přitažliví.

Žádné komentáře:

Okomentovat