pondělí 9. ledna 2023

Vývoj volební situace

Tak především, překvapil Středula. Nevím jestli to pomůže Nerudové víc než burešovi, kterému měl údajně brát voliče. Ale hlavně byl kandidátem spíš pro voliče čssd. A tak nevím, jestli se údajní voliči bureše, spíš nevrátí k burešovi, nebo hůř, nepřejdou k baštaviči. 
Ale nevíme kolik voličů měl mezi nerozhodnými. Tam by mohli přejít k Nerudové. Podle průzkumu možné podpory by měl 7%,což jsou další 4% k jeho preferencím. Ale celé 4% Nerudovou volit nebudou. Vidím to na alespoň nadějné 2%. 
Jinak, někdo v tom vidí záměr. Jedna část hradu druhá bureše. Ale já si myslím, že mu došlo, že jako prezident by nemohl burcovat k demonstracím proti vládě. Tedy pokud by nechtěl také tak ohýbat ústavu jako lihoš.
Ať je to jak je to, palec nahoru. 👍 
Totálně mě překvapil v tom špatném Diviš. Vystupoval do teď celkem rozumně, že jsem si ho zařadil mezi skupinu volitelných. Po pár jeho slovech jsem tuto myšlenku totálně přehodnotil. Jestli si myslí, že tímto způsobem dožene to zpoždění. Že bude působit na voliče nevládní a extrémní, tak nevím. Podle mě vsadil na špatné koně. 
Ostatní bez překvapení. Dál zůstávají mými favority Nerudová, Hilšer, Pavel a Fišer. (budeme volit Nerudovou). Absolutně nevolitelný zůstávají bureš a baštovič a nyní se k nim připojili Diviš a Zima. Středula by nebyl špatný kandidát, i kdybych ho také nevolil. Leda by v druhém kole byl proti těm co jsem označil nevolitelnými. Ale ten právě odstoupil, a tak zůstala jen čtyřka volitelných a čtyřka nevolitelných. 
Můj žebříček 1 Nerudová, 2 Hilšer, 3 Fischer, 4 Pavel. Pokud postoupí někdo z této čtyřky a bude proti někomu z další čtyřky, tak budu volit toho z té favorizované čtyřky. Pokud postoupí oba z favorizované čtyřky, tak v druhém kole budu volit toho kdo je v mém žebříčku výše. Tedy: 1 Nerudová, 2 Hilšer, 3 Fischer, Pavel ne. 

Žádné komentáře:

Okomentovat