pondělí 30. ledna 2023

Bureš chtěl strašit a odradit voliče Pavla, ale vystrašil a odradil své voliče

Burešovi se kampaň nepovedla. Chtěl strašit a doufal že to bude stačit k odstrašení voličů Pavla. Byla to ale tak katastrofální kampaň, že mám pocit, že se jeho tým snažil naopak bureše odstranit. Stačilo to ale naopak k aktivaci těch kdo se už strašit nenechají. Který už mají dost lží, nenávisti, hanby. Vyhrála tak pravda, čest, slušnost, úcta. Děkuji Češi. Po parlamentních volbách jsme udělali další krok k vyspělé, demokratické, slušné společnosti. 
Já byl přesvědčen ve vítězství Pavla hned jak naskočila ta čísla nejmenších obcí. Hlavně těch 20% rozdílu mě překvapilo. To krátké stahování bureše až na asi 5% jsem bral v klidu, protože šlo stále o malé obce a věděl jsem, že města bureše už převálcují. Ale mám radost, že tentokrát k vítězství přispěl i venkov. Velké překvapení těchto voleb. A už nikdo neříkejte, že venkov je fuj a města jsou dobrý. (neberte to na sebe, tím myslím obecně ty co si to myslí) 

Žádné komentáře:

Okomentovat