středa 15. června 2022

Inventura mých myšlenek

Udělal jsem si pořádek v mých článcích. Myslel jsem si, že moje myšlení, názory, postoje, pohled na svět, je dlouhodobě stálý. Myslím tím od dospělosti. Ale udivilo mě, že ještě přibližně před 10 lety jsem měl úplně jiný názory. Tedy, ne že bych je měl vyloženě jiné. Jako že bílá je černá, světlo je tma, země je placatá... Nebyl jsem úplný radikál v názorech. Úplný opak toho co jsem dnes, to zase ne. Spíš jsem byl na hraně. 
Možná to bylo málo informací. Možná to bylo nepochopením nebo vlivem okolností. Ale nikdy jsem nebyl lehce ovlivnitelný, a o všem jsem přemýšlel. Zajímal jsem se o informace, a hledal jsem logiku, pravdu, smysl toho co se dělo. A co mě nedávalo smysl, a v čem jsem nenašel logiku, to pro mě přestávalo být pravdou. A proto jsem nemohl z té hrany sklouznout do lží. 
Jak bych se hodnotil podel starých článků? Byl jsem celkem euroskeptik, mírný xenofob a rasista, a ohledně LGBT bych byl opatrný. A v době covidu nejspíš antivaxer a odpůrce covidových opatření, protože v případě covidu jsem stále na hraně. Jediné co je u mě konstantní, že bych stále stál proti russácku, komunismu a nacismu, na straně EU (s výhradami), NATO, západu.
Dnes jsem už silný příznivec EU a NATO, eura a většího prohlubování EU. Odpůrce xenofobie, rasismu, antivaxerů, czexitu, komunismu a nacismu, antisemitismu, a putinismu a russácka. Ne, nejsem úplně jiný, spíš jsem poodstoupil od té hrany, kam mě táhlo málo informací, a teď už jsem tam, kam mě dostalo více informací. A jsem tomu rád. Protože tahle strana mi dává smysl a logiku.

Žádné komentáře:

Okomentovat