středa 29. března 2023

Odbory se odkopaly.

Co k tomu dodat. Důkaz že odbory jsou politickou stranou.
Tohle ale není protest proti tomu co je prezentováno. Ale normální politický proces opozice proti vládě jako takové. To je to o co tu jde. O svržení vlády. A že se k tomu propůjčili i odbory, je jen ukázkou tohoto, co už vime 30 let. Jen se už nesnaží to zakrývat, ale už to veřejně přiznali. Odbory jsou tajnou levicovou stranou (hnutím) 
Můj dopis odborům škoda:
Vy jste věděli že na té demonstraci budou i politici za ano, spd, čssd a ksčm? A přesto jste se k nim přidali? Proč jste nesvolali samostatnou demonstraci v Boleslavi? Takto jste se pro mě stali politickou stranou a já nechci být v politické straně. 
Napište mi jak mám vystoupit. Jestli musím osobně nebo to jde on-line. Zklamali jste mě. Myslel jsem že odbory škoda jsou nepolitické když už centrála KOVO je politickou stranou už 30 let. 
Děkuji za odpověď, Václav Nový.



Žádné komentáře:

Okomentovat