pátek 28. října 2022

Flastenci zneuctili vlast

Taky mě štve, že naše krásná vlajka, znak, hymna, symboly české státnosti a našeho státu a národa, ale i slova náš národ, naše země, naše vlast, vlastenec, národ, vlast, stát, byli tak strašně a nevratně (z dlouhodobého hlediska) poškozeny, potupěny, dehonestovány, pomluveny... Právě těmi, co se na tyto symboly a slova, nejvice odolávají a nejvíce se k nim hlásí.
Mám rád naší zem, náš národ. Česká republika je mou vlastí. Mám rád všechny symboly státu a naší země. Vlajku, znak, hymnu, pražský hrad, sv. Václava, korunovační klenoty,.... Jsem vlastenec. Ale momentálně je smutné, že tohle vše nemohu publikovat. Nemohu se k tomu hlásit. Protože bych byl vnímán jako zrádce. A co hůř, i mnou samotným. 
Momentálně jsou tyto symboly a slova spíš nadavkou a zradou toho co mám rád. Zradou našeho národa a naši vlasti. Protože nejvíce se těmito symboly ohání zrádci národa a vlasti. A co hůř, mají svůj vzor přímo ve vedení našeho státu. Na místě pro Čechy jedním z jejich symbolů, na hradě. A ještě loni i ve vládě.
A proto žaluji všechny dezoláty, prorussacké svině, celou russáckou pátou kolonu. Žaluji vás za ukradení mi národa, státu, vlasti, a jeho symbolů. Tohle vám nikdy neodpustím. Nikdy. Díky vám se za svůj národ, stát a vlast stydím. Ať se všichni smažíte v pekle.

Žádné komentáře:

Okomentovat