neděle 3. července 2022

Plánuje lihoš svržení vlády?

Co vyplývá z debaty s lihošem.
Vláda je strašná, vhodná na sesazení. Zvláště ministři za Piráty a STAN by měli odejít. Zvláště pan Lipavský by měl být ukřižován. A doufám, že na podzim budou mohutné demonstrace a generální stávka, tak se podaří vládu sesadit. 
A ještě než odejdu, tak se pokusím smlsnout na senátu. 
A ač si myslím, že přítel putler a přátelské russácko (momentálně nepřítel, ale do budoucna opět přítel), nakonec stejně vyhraje, tak vzhledem k jeho útoku na Ukrajinu, musíme pomáhat Ukrajině.
Jinak jsem zcela zdráv. Byl jsem zdráv, jsem zdráv, a budu zdráv. A doufám že po mě přijde buď nejlepší premiér všech dob, samozřejmě kromě mě, Bureš. Anebo nejlepší táta dělníků všech dob, samozřejmě kromě mě, Středula.
(Jasně že to neříkal takto doslova, ale už ho známe tak dlouho, až můžeme číst mezi řádky)
Ale už alespoň chápu, tolik kritizovanou možná až servilitu k lihošovi, pana premiéra Fialy. Protože ač mu leží tahle vláda v krku, tak chválí pana Fialu. Myslím že bysme se měli za tu zdánlivou servilitu k lihošovi, místo nadávání, spíše být tolerantní k panu premiérovi Fialovi. Očividně ví co dělá, a tak chtějí lihoše jen přežít bez vážných otřesů. Které se už očividně na jeho vládu připravují už na podzim.

Žádné komentáře:

Okomentovat