středa 7. prosince 2016

Braňme EU. Bráníme tím své jistoty

Pravdou je, že kdyby Anglie, Francie, Španělsko, nevládli půlce světa, a Kdyby Německo nebylo ekonomický gigant, tak by ani tyto země, neměli takové světové postavení, jako dnes. Pro svět by byli to stejné, jako je dnes jakýkoliv jiný stát na světě. Ano, potřebujeme silnou Evropu k tomu, aby jsme byli velmocí. A USA, potřebuje proti Rusku a Číně, silného spojence. A tím bude naopak silná, tedy spojená, Evropa. Ne shluk rozhádaných států, kteří sami nevědí, co vlastně chtějí. A tím jsou pro každého spojence nečitelní a nepotřební.
Rozhádanou, roztříštěnou, nekompatibilní Evropu, určitě nechtějí USA. Ale Rusko a Čína. S takovou Evropou, se dá jakž takž dohodnout obchod. Protože se vždy dalo nějak dohodnout, jak obejít embarga a sankce. No a taky vědí z historie, že menší celky se dají lépe ovládat, než velké celky. A je lepší, když se situace vyhrotí, bojovat a obsazovat menší celek, než větší. Proto je blbost, když si někdo myslí, že rozpad Evropy, si nejvíce přeje USA, které by tím pádem, zůstalo bez silného spojence.
Naopak! USA si přejí silného spojence, v dnešní globalizaci. A i kdyby k tomu došlo, tak oni (USA), to v pohodě ustojí, jako to vždy ustáli, ještě před založením EU. Naproti tomu, Rusko, nyní bez spojenců (kolonií východní Evropy), to nezvládá stále více. A právě rusové cítí, že čím víc silní EU, tím více slábnou oni (Rusové). Čína je celkem daleko, ale také cítí, že čím více bude EU sílit, tím více jí přibudou problémy. A i ona (Čína), ztrácí dech, a není možná daleko od toho, že její úspěšný, státem řízený kapitalismus, končí.
A kdo může Rusku a Číně pomoci? Evropa! Ale ne jednotná, spojená. Ale rozdrolená, nejednotná! Protože se nedá vyjednávat s mocností, ale s malými zeměmi (což je v porovnání s Ruskem a Čínou, každá Evropská země). Zato, USA je jedno, jak bude vypadat svět. Těm nijak neublíží, pokud se sjednotí nebo rozdrolí, celé kontinenty. Těm se maximálně buď zjednoduší nebo ztíží, jednání, vyjednávání, dohody, smlouvy... Těm to ani nepomůže, ani neuškodí. Ale komu to uškodí, bude ten zbytek světa.
Protože: USA se bez světa obešli, ale svět bez USA ne. Podívejme se do historie. USA bylo pokaždé před světovými válkami neutrální. Po té poslední se už neutrality vzdalo, a od té doby, nevznikl žádný větší konflikt. Ano, dál vznikali a budou vznikat, lokální konflikty. Ano, mnohdy (ne vždy) i díky tomu, že jednu stranu podporuje (dejme tomu USA a spojenci) a druhou stranu (Rusko, kdysi i s jeho bývalými spojenci). Proto, USA se stav Evropy, nijak nedotkne. Zato Rusku a Číně, velmi záleží na tom, jestli budou mít dalšího silného soupeře, nebo jen dalších 50 pidižvíků, s kterýma se “dá domluvit". Ale rozhodně jim nebudou hrozbou, Jako silná EU.
Proto Evropu, EU, nedrolme, ale budujme. Tedy, snažme se, i tlačením na politiky, aby se EU reformovala, rozvíjela, více naslouchala lidem. Tím uděláme pro sebe a celý svět víc, než bouráním, ničením, hádky.

Dobrý příklad, proč je nám USA nepřítelem a Rusko přítelem.

Proč je nám USA nepřítelem, i když nás nikdy neohrožovali, zato Rusko je přítelem, i když nás nejen ohrožovalo, ohrožuje dále, ale, dokonce nás i kolonizovalo.
http://ferohrabal.blog.cz/1007/tajemne-pozadi-antiamerikanismu

A další z neuvěřitelných konspirací

Ono to zase tak horký nebude. Určitě se to nebude týkat všech, tedy 7 miliard obyvatel (pokud autor nechce naznačit, že se to bude týkat jen ČR, že? Ale i tak by musel jen pro ČR, tým sledovačů, zaměstnávat minimálně 1 milion zaměstnanců. A to jen na sledování občanů ČR). Aby to sledování, mělo cenu, tak se nemůžou data jen ukládat, ale i studovat (pročítat).
A tak by muselo vzniknout celé jedno odvětví, kde by museli pracovat stamiliony sledovačů, možná až miliarda (protože by nesledovali jen těch 6 miliard sledovaných, ale i tu miliardu sledovačů). Tedy, než vymyslí počítač, který to zvládne za ně. A takový počítač, ještě není (nebo že by ho konspirátoři už našli?). Ono totiž nepůjde o sledování "PÁR" emailů, SMSek, rozhovorů, rozeslaných dokumentů, ale o biliony, triliony, .... nepředstavitelné množství dat a informací. A to by pár lidí nezvládlo.
A tak bude muset být stejně počítač, který bude data třídit. Podle:A) podle slov, která se budou muset prověřit.(slova jako: terorismus, únos, vražda, válka, revoluce, loupež...., což by stejně nesnížilo počet sledovatelů, jen by usnadnilo neprobírat se vším, tím by to sledování odhalovalo rychleji to, co se hledá a sleduje)B) podle jedinců, skupin, stran, firem..., které se budou sledovat (nesmí jít o všechny, nebo enormní množství, jinak jsme u bodu A). Tím se rapidně sníží počet dat k sledování a tím počet sledovačů. A jsme u dosavadní mašinérie sledování. A jde tu jen o to, že se urychlí sledování zájmových jedinců, skupin, stran, firem…, protože to nebude muset jít zdlouhavou soudní cestou, ale sledovači (tajné služby) sledování zavedou hned.
A samozřejmě, že kdo nechce, aby se jeho data někam a k někomu, ke komu by se dostat neměli, dostali, tak to v dnešní době už nejde. Ale to už není o státní mašinérii, tajných službách, sledování bez soudu nebo soudně, ale o zločinu. Dnes už se nekrade jen na ulicích, ale i v kyberprostoru. Tomu se dá zamezit jen jedním způsobem. Nic, nikam, nikomu, neposílat elektronicky. Rovnou se sejít a předat si to z ruky do ruky. Nebo? Věřit v dobrý antivirový program a v demokratické instituce státu.
Rozhodně nevěřit každé konspiraci, která z vás udělá maximálně idiota na práškách.
http://www.lajkit.cz/zpravy/item/810-sirte-nez-bude-pozde-ceska-vlada-se-rozhodla-zmenit-v-totalitni-stat-tohle-ceka-kazdeho-obcana

Máme šanci

Ono by nemělo být tak těžké porazit zemanida. Pro rozumné lidi se odrovnal už dávno. Svým slovníkem, jednáním, chováním, vystupováním. Jak se vyjadřoval ke svým odpůrcům, což je už polovina národa. Jeho trapasy u skoro poblitých korunovačních klenotů. Jeho lži o Peroutkovi, Ukrajině, Sametové revoluci, o imigrantech a jak je to on, kdo tomu brání. Jeho urážky jeho oponentů. Všechno by se dalo proti němu použít. A porazit ho jeho zbraněmi. BONMOTY A POUČOVÁNÍM! Vše by se mu mělo připomínat.
Už víme co je zemanoid zač. Že dokáže porušit ústavu a zvyklosti naší země. Tím, že obešel parlament, a dosadil si svou loutkovou vládu Rusnokovu.
Už víme, že zemanoid je nejen lhář (účastník 17. listopadu 89), když si bezostyšně plive na mrtvé (Peroutka), ale i nerespektuje zákony (rozhodnutí soudu).
Už víme, že neuznává slušnost, čest, jakákoliv pravidla fair play. Když ze strachu, že nebude zvolen, použil proti Schwarzenbergovi lži, o jeho nacistické minulosti a že chce vrátit Sudety Němcům.
Už víme, že mu demokracie moc nevoní, když bagatelizoval zločiny komunistů (zásahy policie, LM, 17 listopad 89), a snažil se nám namluvit, jak to byla vlastně šťastná doba.
(Už jen za tyto body, by jeho terminologií, musel být považován za muslima. On nás straší tím, že muslimové nebudou respektovat naší ústavu, naše zvyky, naše zákony a porušovat je. Tak v tom případě, je zemanoid muslim, když on sám je nerespektuje a porušuje!) Už víme, že si bezostyšně připisuje zásluhy jiných, nebo zásluhy neexistujících činu. Jak asi může, ze své funkce, v našem parlamentním systému, zakročit proti imigrantům?
Už víme kam ho srdce táhne, když papouškuje to, co říká jeho “chlebodárce?” (do dnes neodtajnil, kdo mu platil kampaň, ani aby zahnal pochybnosti, že to bylo Rusko. Proč asi?) Putin, s kterým se schází raději, než s hlavami států EU a USA.
Už víme, že mu nejde o ekonomiku a tím vyšší životní úroveň naší země, když místo sbližování s EU a USA, by se rád sblížil s Ruskem a Čínou, které dohromady mají s námi obchodní bilanci, něco málo přes 3%.
Už známe jeho názory na politiku a chod naší společnosti, když by jí rád konsolidoval na Čínský způsob.
Už víme, že mu nejde ani o bezpečnost našeho státu, když chce vystoupit z EU, NATO, odtrhnout se od USA, Německa, a západu vůbec. Ne přímo, ale vyzývá k referendu. A svými činy dává jasně najevo, kam by se naše země, měla dát. Na východ. Kdyby mu šlo o bezpečí země a národa, nemohl by riskovat s naší “neutralitou”, a nevidět a neslyšet, co se na východě (v Rusku) děje.
Už víme, že je to ožralé individum, které je schopno se ožírat vždy a všude, i když má program (práci)
Už víme, že je nesnášenlivý, netolerantní, zapšklý hovado, který se obklopuje jen svými kamarády, i kdyby byli bezpečnostním rizikem pro stát (kancléř Mlynář), a kdo mu odporuje, toho už nenávidí až za hrob (rektoři VŠ a velvyslanec USA Shapiro)
Už víme, že si o našem národu myslí, že jsme ožralá, dementní hovada, jak prohlásil na počátku své politické kariéry, a bohužel mu to nikdo nepřipomněl v době volby.
Není toho už hodně, aby u národa totálně propadl? Jsme národem, podle Zemana: ožralých a dementních hovad, kterými se dá manipulovat? Nebo jsme národem kultivovaných Masariků, Čapků, Schwarzembergů….????
Opravdu chceme jít na východ, než na západ? Opravdu nám východ přinese větší prospěch, než západ? Opravdu se musíme bát více západu, než východu? Tak v tom případě, má zemanoid pravdu o tom, co prohlásil o našem národě!

Smysl 28 října ožívá. A snad zažehne plamínek hrdosti, v srdci našeho národa.

Po shlédnutí záznamu oslav 28 října, a po různých reakcích na oslavy hlavně v podhradí, si myslím, že tu skoro všichni nepochopili tu akci (hlavně tu v podhradí).
Já to od první chvíle chápal, jako nesouhlas, protest, proti tomu, jak se chová hradní kolaborantská klika. Ne jako demonstrace, či dokonce revoluce.
Vesměs všichni příznivci hradních kolaborantů a páté kolony Putina, to byla provokace pražské kavárny, placená CIA, mosadem, USA, EU, NATO..... � Někteří odpůrci hradních kolaborantů a páté kolony Putina, to zase chápali jako odpor a první krok ke svržení ožralého rudého kolaboranta, zemanoida.
Príznivci, ale i hradní kolaborantská klika, to vidí tak stále, a jsou rozzuřeni do nepříčetnosti od prvních slabých krůčky odporu (přibližně léto 2013, kdy se mu povedl puč a dosadil svou loutkovou vládu) až do teď, kdy by odpůrce už rovnou, nejraději hromadně fyzicky zlikvidovali.
Odpůrci této páté kolony Putina, jsou zase zklamáni, že to bylo málo revoluční, a že to byla jen estráda, která ničemu nepomůže, a už vůbec svržení hradní kliky kolaborantů, včele se zemanoidem.
Hlavně jsou zklamáni vystupováním jednoho z kandidátů na presidenta. Michala Horáčka. Tady se vzácně oba tábory (i já), shodnou. Byl špatný nejen jako moderátor, ale i kandidát na
presidenta. Ano, byl. Myslím, že to bylo jeho první veřejné vystoupení. Musí se ještě hodně učit, aby oslovil své příznivce. Jeho projev se musí zlepšit. Musí z něho sršet jistota, síla, pevnost, odhodlání, pravda a morální postoj. Musí být srozumitelný pro všechny. Kandidát musí vystupovat sebejistě, vyrovnaně, jako autorita. Držím panu Michalu Horáčkovi hodně štěstí, aby to dokázal.
Ale to jsem odbočil. Oslavy státního svátku na Staroměstském náměstí, rozhodně nebyla revoluce, odpor, (možná jen protest), truc akce, pokus o něčí svržení a dosazení někoho jiného. Rozhodně to nebyl začátek předvolební kampaně kohokoliv (i když, mám obavy, že toho budou zneužívat odpůrci Horáčka). Byla to prostě oslava svátku. Byla to také zpráva hradní kolaborantské klice, že lidi s ní nesouhlasí. A že se dokážeme opět semknout, když o něco jde. Že ještě nejsme lhostejní, ke svému životu, ke svému národu, ke svému státu. Byl to vzkaz hradní kolaborantské klice, že národ si přeje žít na západě, ne na východě. Že patříme do struktur EU a NATO. Že chceme žít ve svobodné, demokratické zemi. A že se umíme semknout a společně tu kliku porazit ve volbách. Celá akce měla být jen varování, aby hradní klika nedělala to, co národ nechce. Že národ je odhodlaný bránit demokracii, svobodu, západní hodnoty. Že jsme nerezignovali. Jsme tu. A že odkaz našich předků, je nám stále v paměti.
Já jsem rozuměl akci na staromáku tak, že pro mě to nebyla výzva k revoluci, defenestraci hradní kliky z oken hradu, k demisi a novým volbám. A nebylo to ani o Bradym, ale o principu, a že patříme na západ, chceme demokracii, ne na východ a návrat totality.
Pro mě to byla oslava svátku, vzkaz na hrad, a dobrý pocit z toho, že lidé nejsou ještě lhostejní, a dokáží se semknout, když o něco jde.
Děkuji všem, co slavili a tím poslali vzkaz na hrad, a že mám naději v tento národ.

středa 27. července 2016

Není to tak jednoduché, jak navrhují extremisté

Komentáře a výzvy, o odplatě, válce, odvetě, odstranění, vyhlazení, vyhoštění, zákaz…. Všech muslimů, islámu, je stejné, jako z pera imámů v mešitách. Přesně tak, se v mešitách, islámští imani, snaží zradikalizovat ty, co vraždí. A proto se zaměřují na ty, kdo jim dělají největší škody. Británie, Německo, Francie, a Belgii, tu berou jako sídlo EU. Kdyby byla ČR, stejně tak aktivní v boji s islamisty, tak tu útočí také. A nikdo je nezastaví. Protože, oni nevypadají, jako zlý hoši. Ale jako hodní hoši. A hlavně, jsou to většinou už rodilý Češi. Tak tedy, pokud budeme vyzývat k válce proti nim, tak oni budou válčit proti nám. Tato výzva, je tedy stejná, jako výzva imána v mešitě. Jinými slovy: zlo vždy budí další zlo. Ze zla, nikdy nic dobrého nevzniklo. Dobře, zbavíme se všech muslimů, i rodilých Čechů a konvertitů k islámu. Ale co uděláme s našimi teroristy? Zatím tu vraždí jen čeští teroristé. Taky s nimi ven? A pro jistotu, i se všemi, kteří se vzhledově podobají teroristům?

Nechci vypadat jako vítač imigrantů, nebo dokonce, jako obhájce islámu. S částí toho, co píšete, souhlasím. Radikály odhalit, deportovat, doživotní zákaz návratu... Ale prostě, ono to není tak jednoduché. Tím že vyhostíme všechny, nebezpečí nezmizí. A jací naši teroristé Ondřeji? Tak třeba ten, jak v Uherském Brodě, vyvraždil tu restauraci? Nebo ty ženské. Jedna zabila kluka ve škole, a jedna ženskou v obchoďáku? Nebo ten Američan, jak vyvraždil rodinu na Moravě? Víte, já se na teroristy dívám, jako na zločince. A tak, buď jsou všichni zločinci teroristé, nebo ne. Nebo že by muslim byl terorista a nemuslim vrah? Apropó, jaký je v tom rozdíl? Tedy pro ty objeti a pozůstalé? Jistě, tito ne křičeli před tím Allah Agbar, ale proto nebudu klidnější, že tu nevraždí muslim, ale křesťan...

Tak co, vystěhujeme pro naší bezpečnost, všechny vrahy i s rodinami? A vůbec, všechny cizince, aby nám tu (jako ten Američan) také nic neudělali? A zakážeme sem cizincům přístup? Ano, všem, nejen Arabům a muslimům. Ale všem, tu rodinu na Moravě, nevyvraždil Arab nebo muslim. A co myslíte, jak by se k nám ty státy chovali? Pochybuji, že by odvetou nebylo, zákaz pobytu Čechů u nich. Tak už, žádné dovolené u moře, v Alpách, apd. Prostě, buď naší bezpečnost, vyměníme za část naší osobní svobody, nebo si budeme držet osobní svobodu (žádné kamery, žádné sledování, žádné omezení ze strany státu), ale holt budeme muset počítat, že tu ta bezpečnost nebude. Ale tím, že vyženeme všechny cizince (ale i rodilé Čechy, s kořeny jinými než českými), a další sem už nepustíme, jen kvůli původu, nás opravdu nebezpečí nezbaví. A hlavně, žádná země si to nenechá líbit, a tak by se stalo, že by se už nikdo, nikdy, nedostal kamkoliv za hranice. Nebo má někdo představu, že by nás ty země pochopili?

Četl jsem dobrý článek o tom, že zažít teroristický útok, je taková možnost, jako vyhrát ve sportce. Tedy, prakticky nulová. Ale napíšu příklad. Hodně lidí si myslí, že za komunistů bylo bezpečněji. NO NEBYLO! Jen se o zločinech nepsalo a nemluvilo, každý den. Dnes je situace zločinů stejná, jako byla. Akorát, že tenkrát se to dostalo do médií jen v případě, že si kriminálka nevěděla rady, a tak vyhlásila pátrání. Ten pořád se jmenoval: kriminální ústředna pátrá. Jinak jsme z médií slyšeli jen, jak víc vyrábíme a sklízíme, a jak plníme plán pětiletky. Jinými slovy. Stejně tak, jako se za komoušů o zločinech nemluvilo a nepsalo, tak jako dnes, tak si lidí myslí, že jich nebylo tolik, jako dnes. Kdyby tedy média méně informovala o terorismu, tak je jisté, že se lidé, budou terorismu bát méně. Ještě jinak. Nebude to pro ně takový strašák, jako je. Protože, přijít do styku s terorismem (a vůbec se zločinem), je asi taková možnost, jako že si vsadím, a vyhrají džekpot (jackpot), hlavní výhru. I když, vzhledem k dnešním médiím, se to zdá hodně, velmi hodně, pravděpodobné až jisté, že se to stane každému, a hned několikrát za život. NE, NESTANE! Jako se nestane, že by jen jednou v životě, každý vyhrál ve sportce. 

pátek 22. července 2016

Je třeba říci pravdu o socialistickém ráji, pokud žijí pamětníci

Tak se nám to rozšířilo od bezdomovců dál. Tak postupně: bezdomovci byli! (ovšem zavíráni podle zákona o potulce) Žebráci byli! (pronásledováni podle zákona o žebrání, příživě, potulce) Nezaměstnaní byli! (ovšem zavíráni podle zákona o příživě, nebo chodili do zaměstnání, nikoliv práce) prostituce byla (ovšem krytá razítkem zaměstnání, nebo potírána zákonem o prostituci) feťáci byli! kriminalita byla! (na oboje se vztahoval trestní zákoník) Teplý byli! (pronásledováni až do 80 let) z toho všeho plyne, že se tito lidé museli schovávat, krýt se, předstírat, a bát se na veřejnosti a hlavně příslušníků VB. Proto nebyli tak často vidět. Dále: sebevraždy byli! Sociálně slabí byli! (případ naší rodiny) chudí důchodci byli! (opět případ z rodiny, kdy museli i v důchodu chodit do práce) chudí taky byli! Pokud za chudého považujete někoho, kdo musí žít velmi skromně, bez dovolených na horách a u moře, bez cestování, výletů. Kupující si jen to základní a důležité. Bez možnosti si někam zajít sednout, pobavit se. Počítající každou korunu a být vděčný za každou pomoc příbuzných, dedící oblečení po bratrancích. Tak ti fakt byli i tenkrát! (opět má osobní zkušenost z dětství) A poukazovat na plat a ceny, mě pokaždé rozesmějí. Jistě, průměrný plat tenkrát a nejnižší plat dnes, se vzhledem k cenám tenkrát a dnes opravdu moc neliší, a asi by to vyznělo 1:0 pro socialismus. Ovšem tady je háček. (vynechám fakt, že poměr plátů a cen, je ve skutečnosti lepší teď, pokud nepočítám bydlení: nájem, teplo, voda, energie.) Stejně jako dnes má průměrný plat jen třetina lidí, a dvě třetiny mají polovinu i méně. Většina lidí brala 1200 až 1600 Kč. tak tomu bylo i v tom socialistickém ráji. Naši měli dohromady i s přídavky na děti 4000 Kč (2+5 dětí. Ale byli jsme extrém, už i za komunistů byli rodiny nejčastěji se dvěma dětmi, a v 70 letech se objevovaly i jedináčci, to svědčí, že nebylo tak levno, jak se říká) a fotr byl policajt a máma pomocná síla. Pro ně bylo kuře za 29 Kč za kilo hodně. A místo točené zmrzliny za 2 Kč, nám koupili kopeček za 70 hal. Byli 70 léta. Zavideli jsme kamarádům jogurt, jablko, bombon... A nebylo to jen všeobecným nedostatkem, ale chudobou naší rodiny. Tak kde je ten ráj sakra!? Jo jinak, že to asi nebyl ráj, jak se nám soudruzi snaží nalhat svědčí to, že se utíkalo z toho ráje, ne do toho ráje. A kdyby bylo hlavní to, že je zaměstnání (práce nebyla, bylo zaměstnání) a byt, a zadarmo školství (mimochodem, i naši museli kupovat školní věci. Jediné co jsme dostávali, byli učebnice a sešity) a zdravotnictví, tak tu už opět ten komunistický ráj dávno je. A to že tu není, je důkaz, že člověk chce hlavně tu svodobu, kterou tedy za komoušů neměl. A čert ven prázdné obchody. A čert vem zastaralé továrny, ošumtělá města, špinavou dopravu, nefunkční služby....  Kdyby jsme měli svobodu, tak tu mohli být stále. Ale to je ten háček, že by jsme je svobodně odstranili,co? 😀  Já v tom ráji žil 27 let. Tak mě nikdo nebude krmit žvásty. Mělo by se o té době více mluvit. Jinak my pamětníci vymřeme a potom přijdou další "rudí zachránci lidu", a v té době nikdo už neuvěří, že to bylo špatně. Ono je to totiž tak neuvěřitelné, že je celkem možné, že tomu lidi neuvěří.

čtvrtek 21. července 2016

Konečně odhalený úspěch sovětských a ruských sportovců

Už vidím tu smršť nesouhlasu, že je to jen další důkaz, jak shnilí kapitalismus, opět háže klacky pod nohy všem, kdo mu vadí v ovládání světa, hlavně Rusku. Už vidím tu smršť obvinění, že se Američané to dělají celou dobu, protože bez toho, by se na medaile ani nepodivali, a to světu nevadí.... Ano, mluvím o tom, že se konečně zjistilo, v čem byl ten sportovní úspěch sovětských a nyní ruských, sportovců. Za éry komoušů, se socialistický blok, hospodářsky a ekonomicky, nemohl kapitalistickému bloku ani přiblížit. Tak to soudruzi zkoušeli alespoň sportovně. A tak se dopovalo ve jménu socialismu a vítězství komunismu, za státní podpory (další ze zločinů komunismu), vesele až do pádu tohoto zrůdného režimu. A je vidět, že Rusko, donucené snižující se životní úrovní v zemi, vzdalující se ekonomicky od západu, a i ty sportovní výsledky, nejsou co bývaly, opět navázalo na dávné tradice: Když vás neporazíme hospodářky a ekonomicky, tak vás porazíme ve sportu.
Je tedy dobře, že na ně došlo. Že se dostane medailí jen opravdu úspěšným sportovcům. Za jejich vlastní píli, rychlost, sílu, šikovnost. A ne za to, kolik v sobě měli povzbuzovatel, vitamínů, prášků, až drog. Rusové si zaslouží vyloučit ze všech sportovních soutěží. Ať spituje svědomí. A sport bude opět o výkonů sportovců, ne o výkonu dobře namíchaného drinku. A všem komoušům, rusomilům, putinomilům, kteří budou tvrdit, že bez ruských sportovců, to nebude ono, chci jen říci. Mysleli jste: bez ruských dopingů? Tak to právě bude ono. Ruský doping (a žádný),  opravdu nebude nikomu chybět. Ať se ukáže, kdo je skutečný vítěz, ne kdo má lépe namíchaný "doping". 

čtvrtek 26. května 2016

Kdo může za islamofobii?

V každé společnosti je nějaké procento radikálů, kteří se neštítí ničeho. Já bych neviděl problém v těch radikálech, ale v té 99% většině. A ta bohužel určuje, jak se svět dívá na celek. A to v případě islámu, je problém islámského světa. Protože, jaké koliv kroky islámských radikálů, jsou pro islámský (arabský)  svět přijatelnější, než jaké koliv kroky neislámského světa (hlavně křesťanského). Typický příklad: nikde v islámském (arabském) světě, se nekonali demonstrace, protesty, odsouzení, omluvy, pietní akty (na politické i nepolitické úrovni), za 11. Září, útoky v Evropě. A pokud to přímo neoslavovali, tak s těmi teroristy souhlasili, ale neodsoudili. Zato se veřejně (na politické i nepolitické úrovni), protestovalo proti karikaturám Mohameda, proti dopadení Bin Ládina, proti válce s terorismem. A nikdy s akcemi proti terorismu nesouhlasili, a v mnoha případech, je i odsoudili, a protestovali proti nim. Tak až se tohle změní, změní se většinový názor na islám a araby. Jinak, souhlasím s tím, že ne všechny islamisty a araby, nelze házet do jednoho pytle. 

sobota 26. března 2016

V platech a cenách, patříme do první dvacítky v EU

Průměrný plat v EU je: á 60 000 kč (á 2200 eur)
Tak Dánové berou á 120 000 (200%), Španělé á 60 000 (100%),… Češi á 26 000 ( 43%)……
Porovnání cen a platů, jsem vypočítal tak, že jsem ceny vydělil jedním procentem platu.
Dánové tedy mají 70% průměrné ceny EU, Němci 60%, Španělé 100%,…. Češi 165% cenového průměru EU.
Největší plat v EU je v Dánsku a Lucembursku, nejmenší v Bulharsku a Rumunsku.
Nejdráž v EU jsou v Dánsku a Švédsku, nejlevněji v Bulharsku a Rumunsku.
Ale ceny v poměru k platu, jsou v EU nejlevnější v Německu a Nizozemí, a nejdráže je v Bulharsku a Rumunsku. Tedy pro občany těch států.
Češi v průměrném platě a cenách, ale i v porovnání cen-platů jsou na 20 místě (respektive 9 místě).
Každý to může číst jak chce. Pro jedny máme deváté nejnižší platy, deváté nejvyšší ceny a jsme devátá nejdražší země, pro druhé máme dvacáté nejvyšší platy, dvacáté nejnižší ceny a dvacátá nejlevnější země v EU. :-D

Platy k průměru EU (100%)
1-2. Dánsko 200 %
1-2. Lucembursko 200 %
3. Nizozemí 183 %
4. Belgie 178%
5. Německo 171%
6. Švédsko 165%
7. Velká Británie 163%
8. Finsko 161%
9. Rakousko 158 %
10. Francie 141 %
11. Irsko 123 %
12. Itálie 113%
13. Španělsko 100 %
14. Kypr 81 %
15. Řecko 78 %
16-17. Portugalsko 66 %
16-17. Slovinsko 66 %
18. Malta 53 %
19. Estonsko 45 %
20. Česká republika 43 %
21-22. Slovensko 38 %
21-22. Polsko 38 %
23. Maďarsko 36%
24. Chorvatsko 31 %
25. Lotyšsko 28 %
26. Litva 26 %
27. Rumunsko 20 %
28. Bulharsko 16 %

Ceny k průměru EU (100%)
1. Dánsko 140 %
2. Švédsko 130 %
3 - 4. Lucembursko 123 %
3. - 4. Finsko 123 %
5. Irsko 118 %
6. Velká Británie 114 %
7. Nizozemsko 110 %
8. - 9. Belgie 109 %
8. - 9. Francie 109 %
10. Rakousko 107 %
11. Itálie 103 %
12. Německo 102 %
13. Španělsko 95 %
14. Řecko 89 %
15. - 16. Kypr 86 %
15. - 16. Portugalsko 86 %
17. Slovinsko 83 %
18. - 19. Estonsko 80 %
18. - 19. Malta 80 %
20. - 22. Česká R. 71 %
20. - 22. Lotyšsko 71 %
20. - 22. Slovensko 71 %
23. Chorvatsko 68 %
24. Litva 65 %
25. Maďarsko 60 %
26. - 27. Polsko 57 %
26. - 27. Rumunsko 57 %
28. Bulharsko 48 %

Průměr: ceny k platům v EU (100%)
1. Bulharsko 300
2. Rumunsko 285
3. Lotyšsko 254
4. Litva 250
5. Chorvatsko 219
6. Slovensko 187
7. Estonsko 178
8. Maďarsko 167
9. Česká Republika 165
10. Malta 151
11. Polsko 150
12. Portugalsko 130
13. Slovinsko 126
14. Řecko 114
15. Kypr 106
16. Irsko 96
17. Španělsko 95
18. Itálie 91
19. Švédsko 79
20. Francie 77
21. Finsko 76
22-23. Velká Británie 70
22-23. Dánsko 70
24. Rakousko 68
25. Lucembursko 62
26. Belgie 61
27-28. Nizozemí 60
27-28. Německo 60

neděle 28. února 2016

Sížit trestní odpovědnost na 8 let!

Debata snížení věku trestní odpovědnosti v Partii na Primě.

Tak já s bratrem, když nám bylo 8 a 6 let, ukradli rodičům výplatu. To bylo skoro před půl století. A už tenkrát jsme si byli vědomi, že jsme provedli něco špatného a obávali se trestu. Věděli jsme že jsme kradli. Báli jsme se výprasku a že nás rodiče dají do polepšovny. A tak jsme měli v plánu, jak to zatloukat a zatloukat, a peníze schovat, aby se u nás nenašli. Tak pokud dítě bylo takový "zločinec" a vědělo to, už před padesáti lety.  Tak mi nikdo nevymluví, že dnes, kdy jsou děti trochu vyspělejší, si to neuvědomuje. Klidně bych snížil věk trestní odpovědnosti na osm, maximálně na devět let. Devíti leté dítě, už rozhodně ví, že něco provedlo a že mu hrozí trest v případě prozrazení. Tak argumentovat tím, že si to děti ani neuvědomí, co dělají. Že si neuvědomují následky. Tak z vlastní zkušenosti vím, že si to moc dobře uvědomují.

Tenkrát nás rodiče tak zmlátili, že jsme si to zapamatovali na celý život. A už jsme neukradli ani lízátko. A bylo to dobře. Dnes by ale takový parchant zavolal na linku bezpečí, a zasáhla by sociálka. A kdyby dostalo výprask od cizích, tak by sami rodiče toho parchanta, šli toho cizího zažalovat. V našem případě platilo: škoda rány, která padne vedle. Myslím, že to fungovalo i dnes. Akorát to nikdo nepraktikuje. A potom se společnost divý, že si mladí a dětští parchanti, dovolují na učitele. Další bod, kdy by jsme si nedovolili na učitele doma žalovat, že nám dal pohlavek. To by jsme dostali ještě jeden na víc. Protože učitel věděl, proč nám ho dal.

Prostě, už od osmi, maximálně devíti, jednat s nimi jako se zločinci. Akorát je zavřít mimo dosah dospělých. A nemuselo by se stavět další vězení. Stačilo by detenční zařízení a polepšovny, přeměnit na vězení. A samozřejmě, byl by jeho trest, v trestním rejstříku.

sobota 27. února 2016

Jak by měl svět myslet podle Rusa

O válce, míru, příměří, spojenectví, přátelství a nepřátelství, a také spravedlivé odměně a odplatě, mezinárodním obchodu a sankcích, podle Ruského (a všech ruských příznivců) myšlení.

Válku nespravedlivou, vždy a všude, vedou všichni (hlavně USA, EU, NATO a jejich spojenci a příznivci), Rusko, nikdy a nikde nespravedlivou válku nevedlo. Jen se bránilo jakékoliv agresi, a chránilo své občany a své hranice. A své občany mají po celém světě, tak je musí po celém světě chránit. A kde má své občany, tam má i své hranice.

Mír vždy a všude, chce jen Rusko. A pro mír a ochranu lidstva, je schopno jít do spravedlivé války na celém světě. A kdo mu v tom brání, ten je agresor, válečný štváč, fašista, terorista, a hlavně nepřítel míru a Ruska (hlavně USA, EU, NATO a jejich spojenci a příznivci) kteří vedou vždy a všude, nespravedlivou válku.

Příměří vždy a všude, chce jen Rusko. Aby ukončilo válku. Ostatní (hlavně USA, EU, NATO a jejich spojenci a příznivci), chtějí příměří jen proto, aby se mohli doplnit zásoby, přesunout na jiné pozice, napadnout nepřipravené soupeře, tím je porazit, odzbrojit, zabrat další území. A aby jim v tom zabránili, tak to chytře takticky Rus udělá první. Ale velmi nerad, a jen proto, aby konečně ukončil spravedlivý boj v nespravedlivým bojem nepřítele. A proto celý svět musí pochopit, že oni příměří dodržují stále. Ale když se jim nedaří plán Á, tedy, že dokáží bez boje přeskupit, odzbrojit, zajmout, obsadit, tak musí přijít plán BÉ, kdy se musí bránit prvním výstřelem, aby ochránili své životy, ne? A v tom případě je jasné, že příměří porušil nepřítel.

Spojenectví je jen to, když je to spojenectví s Ruskem. Jinak je to seskupení fašistických band, které se dali dohromady jen za účelem podněcování války a zničení Ruska (a jeho příznivců) (hlavně USA, EU, NATO, a jejich spojenci a příznivci), protože se obávají jeho velké hospodářské konkurence.

Přátelství je jen to, které nabízí Rusko (a jeho příznivci). Ostatní je jen nepřátelství a rivalita, která se dočasně stává přátelstvím, hlavně do doby, než se zničí Rusko (hlavně USA, EU, NATO, a jejich spojenci a příznivci). Potom jejich přátelství skončí, a sežerou se navzájem.

Odměna a odplata. Tak všichni by měli být šťastní a vděční za to, že se Rus objevil na jejich území, protože je vždy a všude, tím pádem osvobodil. A ještě by měli platit za to, že je osvobodil. Veškeré náklady a ztráty hmotné, materiální, lidské, a další. Rusovi platit a stavět pomníky a pořádat vzpomínky, až do skonání světa.

Mezinárodní obchod je zcela nespravedlivý. Pokud o něm nebude rozhodovat poctivý a čestný Rus, tak bude na světě špatně. A ať si má svět (hlavně USA, EU, NATO, a jejich spojenci a příznivci) ceny jaké chce. Ale s Ruskem se bude obchodovat čestně a poctivě, to je: hezky po Rusku. Což znamená, že my, Rusko jako velmoc, musíme mít jiné podmínky, než vy, ostatní. A sankce jsou v pořádku, pokud nejsou namířeny proti Rusku. To je otevřený útok na naší zem a náš lid, a všichni to draze zaplatíte, až nás vyprovokujete k válce.

A kdo nám Rusům (a jejich příznivcům) nerozumí, tak je to nepřítel míru, válečný štváč, nepřítel lidstva... (hlavně USA, EU, NATO, a jejich spojenci a příznivci)!



pátek 29. ledna 2016

Komunista nemůže být slušný a poctivý. Tedy ani Ransdorf.

Proč smrt komunisty, tak rozděluje národ? Rozdělovala by smrt nějakého nacistického pohlavára (v našem případě, spíše kolaboranta s nacismem), také tak národ? Jedni mu to přejí, druzí si říkají: ať byl, kdo byl, byl to především člověk. Patřím tedy rozhodně k těm prvním, co mu to přejí. A přeji si, aby ho ostatní komouši, co nejdříve následovali.

Prý to byl především čestný a poctivý člověk, vzdělanec, humanista, filozof, možná trochu naiva, politik, kterého uhnali k smrti..... Tak především, hlavně a v první řadě, to byl komunista! Tím se vylučuje vše předešlé.

Čestný a poctivý člověk, vzdělanec, by rozhodně nemohl být komunista. Protože by musel čestně a poctivě říct, že komunismus je jen pro ty chudší, méně schopné a nesamostatné lidi. Pro schopné, samostatné, bohaté, komunismus rozhodně není. A nikdy nebude. Naposledy, kdy to platilo, byla prvobytně-pospolná společnost, založená na rodině, kdy se každý v rodině, musel zapojit do práce pro rodinu. A bylo to v době, kdy se vše dělalo ručně, bez techniky, kdy to zvládl každý (lov a sběračství)

A jako vzdělanec, by dodal důkazy, dokonce historicky potvrzené, že to opravdu nefunguje. A všude kde se ho snažili a snaží vybudovat, jsou na tom ekonomicky čím dál hůře. Jako vzdělanec, by maximálně souhlasil s tím, že komunistická myšlenka je sice krásná teorie, ale neuskutečnitelná realita. Utopie. A vysvětlil by, že naposledy to bylo v době, kdy nebyla rozvinutá společnost, a tak nebylo třeba větších schopností a vzdělání, aby mohli dělat všichni všechno. Vznikem první pracovní činnosti, kdy je potřeba určitá šikovnost nebo inteligence (vznik zemědělství), zanikla myšlenka komunismu.

Jako humanista a filozof, by musel tuplem odmítnout členství v komunistické straně, a způsob, jakým se snažili o nastolení svých myšlenek. Pro humanistu a filozofa, by bylo nepřijatelné jakékoliv násilí, pro dosažení jakékoliv myšlenky. Žádný komunista na celém světě, proto může být cokoliv, ale v žádném případě humanista a filozof. Pro humanistu a filozofa, ke komunismus akorát krásná myšlenka, sen o ráji na zemi, jako to propagují církve. Nic víc. Myslím, že skutečného humanistu a filozofa, by komouši, mezi sebe ani nevzali.

Naiva? Tak ani ten naiva, by nemohl dlouhodobě být komunista, a už vůbec né vrcholný. Řadových naivů, ale bylo dost. A to i mezi významnými osobnostmi, kteří nevědomky dělali komoušům křoví, aby byli přijatelnější pro národ, a mohli uchopit moc. Potom je samozřejmě už nepotřebovali. Mezi takové naivy patřili Pavel Kohout, Ludvík Vaculík, Jiří Plachta.... Ale i nekomunisté, ale myšlenka se jim líbila, jako velký příznivec Jan Werich. Všichni tito naivové, na svůj naivismus doplatili. Werich návratem do vlasti a následném, ale pozdním prozřením, Plachta zemřel, protože uvěřil myšlence budování a ubudoval se na stavbách a v dolech, kam chodil na brigády, Kohout s Vaculíkem, po prozření emigrovali. A je více takových naivů.

Politik, tak to bezesporu. Nakonec, komunistická myšlenka, je jen politikaření, rozhodně ne naivních, o to více populistických, politiků. Oni tohle vše, co jsem napsal, velmi dobře vědí. Oni vědí, že komunismus je utopie. Nakonec, snažili se tu myšlenku už jednou zrealizovat. Ale totálně propadli. Ale jako správní populisti vědí, že těch, kdo se mají stále hůře než těch druhých, je více. A mezi nimi je spousty závisti a nenávisti k těm, co se mají lépe. A oni tedy mají jediný skutečný program: rozdmýchávat tu závist a nenávist s cílem: uchopení moci.

Ransdorf (a žádný jiný komunista), tedy v žádném případě nemohl (a nemůže), být čestný a poctivý člověk, protože lidem lže. Nemohl (nemůže) to být vzdělanec, protože by ho důkazy museli přesvědčit o utopii komunistické myšlenky. V žádném případě to nemohl (nemůže) být humanista a filozof, protože by pro něj členství v takové straně, bylo naprosto nemyslitelné, natož, její způsob prosazování své ideologie. Naiva možná, pokud by to nebyl čestný, poctivý, vzdělaný, humanisticky smýšlející člověk a filozof.

Politik ale rozhodně byl. Politik bez morálky! A tady bych nevylučoval vzdělanost, určitě ne naivitu a politiku, a ani tu humanitu a filozofii. Ale rozhodně bych vyloučil poctivost a čest. Čestný a poctivý člověk, nemůže být člověk nemorální. Jakýkoliv komunista, tedy může být jen politik a naiva, nikoliv však slušný, poctivý, vzdělaný, humanista, filozof. Nebo politik bez morálky, a to může být i vzdělanec, humanista, filozof, ale v žádném případě, slušný a poctivý člověk!

A v případě Randsorfa, bych navíc vyloučil i tu vzdělanost. Fakt nechápu, jak může vzdělaný člověk, nadělat dluhy a přivést se k bankrotu, při platu skoro 4 čtvrt miliónu měsíčně? To mě fakt hlava nebere. A je jedno, jestli to utratil za knihy nebo naházel do kanálu. Prostě, vzdělaný člověk myslí na budoucnost. A jak může vzdělaný člověk, (podle jeho slov) nalítnout podvodníkům?
A pro jeho příznivce: kdyby se choval jako čestný a poctivý člověk, tak by ho nikdo nemohl uhnat k smrti. 

pondělí 18. ledna 2016

Suď ten, kdo je bez viny.

Na fb se opět ukázal záznam z ostudné akce komunistického režimu. Anticharta s umělci v národním divadle. Nevím, proč, za jakým záměrem to tam dal. Jestli chtěl někoho pošpinit? No, na videu je stejně vidět, že v drtivé většině, tam byli umělci "nahnány" jako ovce na porážku. Možná že režim cítil že slábne. A tak se potřeboval zaštítit "lidem". V padesátých letech, by v národním seděli dělníci a zemědělci. V sedmdesátých to ale nešlo, tam muselo být něco většího. Tak povolali do "zbraně" umělce a inteligenci. A nyní byli od rudého bahna, pošpiněni všichni. Ale i tak použili vydírání, lží a úskoků, aby je tam dostali. Mnozí ani nevěděli, proč tam jdou, jiným bylo vyhrožováno, a podpisy na presentační listině (to je papír, kde podepíšete, že jste se dostavili), potom zneužili, když je přiložili k dokumentu, odsuzující chartu 77. A když někteří pochopili, bylo již pozdě. Ale na tvářích jim bylo vidět, že neplesají budovatelským nadšením. Nejvíce je to vidět na Karli Gottovi. Všichni ho známe jako stále se usměvavého člověk, s úsměvem od ucha k uchu. Dokonce i teď, když je těžce nemocen. Ale tam pronášel projev s vážnou tváří, a jen při vzpomínce na hudbu a písně, se pousmál. Miloval a miluje zpívání. A myslím že věděl, že když nevystoupí, tak už si nezazpívá. Jak byste se zachovali na jeho místě?

Nechci soudit. Ale také je chápu. Kdo nezažil komunismus na vlastní kůži, ten neví, co to bylo. (a teď nemluvím o tom, že už v té době žili, ale kdo už poznal tu komoušskou mašinérii, tedy jim bylo minimálně 25 let. dnes tedy minimálně 50 let a více, protože ti už v tom mechanismu byli začleněny) Chceš dělat, co tě baví? Ohni záda, drž hubu a krok! Chceš postupovat ve své kariéře? Ohni záda, drž hubu a krok! Ne? Tak potom se nediv, že s tebou a tvou rodinou, tvými dětmi, zameteme a budeme si s vámi vytírat prdel! Rozhodně se nechci zastávat těch, kdo raději ohnuli záda, drželi hubu a krok. Ale nelze je odsoudit. (samozřejmě teď nepočítám ty, kdo aktivně s tím režimem spolupracovali. ty by se odsoudit měli, a nejen morálně, ale i soudně). Sám bych určitě podlehl také. Nevím. Ještě že jsem byl dělnická profese, a po dělnících se veřejné akce typu anticharta v národním divadle, nechtěli. O to víc, bychom si ale měli vážit těch, kdo se neohnuli, nedrželi hubu a krok, a stali se tím hadrem režimu. A po těch, kdo ohnuli ten hřbet, aby se nestali tím hadrem, bych jen vyžadoval úctu k těm, kdo se raději stali tím hadrem, a více pokory. 

Třeba ti, kdo ohýbali hřbet, bych vyzval k držení huby, pokud by chtěli ONI mluvit o nějaké morálce kohokoliv, zvláště v případě těch, kdo byli těmi hadry režimu. To už bych jim teprve zazlíval a potom je teprve odsoudil. Já kdybych zklamal, tak bych určitě nemoralizoval a styděl bych se. Nevím, naštěstí jsem to nemusel zkusit. Ale rozhodně bych ty, kdo se ohnuli, drželi hubu a krok (ne ty, kdo přímo spolupracovali s režimem), nesoudil za jejich pochybení. A nikdo z nás, po kom se nechtělo ohýbat, po kom se nechtěla spolupráce, dále kdo to nezažil (nežil minimálně 25 v komoušském režimu), nemá právo soudit ty, kdo se ohnuli (ty kdo spolupracovali, ty ano, tomu se dalo vyhýbat). A jen si položit otázku, jestli by se choval jinak. A o to víc, by si měl vážit těch, kdo se neohnuli. A proto, anticharta umělců v národním divadle, nebyla ostuda těch umělců. Ale zločin komunistů. A právě tyto morální zločiny komunistů, se budou ještě dlouho napravovat. Zločiny na hospodářství, ekonomice, ta už jsou skoro napraveny. Zločiny na lidských životech, na morálce lidí, na devastaci kultury národa, ty se budou napravovat hodně dlouho. Po listopadu 89 jsem tomu dal jednu generaci na tu ekonomiku (stalo se). Ale na lidské a národní škody, jsem dal tak 3-4 generace. Tak snad se trefím, jinak tento národ nemá právo na samostatnou existenci. 

Nakonec, z 1200-leté, historicky doložené existence, jsme byli úplně samostatní asi prvních 100 let Českého státu, 20 let za 1 republiky, a asi 15 let po pádu komunismu. Tak drtivou většinu naší existence, jsme byli v nějakém soustátí. Francká říše 200 let. Nejdéle v římsko-německé říši 800 let (z toho posledních 300 let pod Habsburky) a potom v habsburské říši 400 let (300 let v rámci římskoněmecké říši a 100 let v Rakousko-Uherské říši), 6 let protektorát za války a 40 let pod Ruskou (sovětskou) říší. A nyní v EU, kterou bych přirovnal k římskoněmecké říši. To jsme měli také samostatný stát, ale vládci byli podřízeni římskoněmeckému císaři (do tohoto období, spadá i prvních 100 let pod Habsburky). Nejoblíbenější římskoněmecký císař, byl KAREL IV. A tak za Karla IV a Rudolfa II, bylo dokonce hlavní sídlo říše v Praze. Tak že, vlastně to ukazuje, že největšímu rozkvětu a významu, jsme docílili v rámci většího celku. Asi si opravdu nezasloužíme samostatný stát.

Spojme se všichni. Křesťané, židé, muslimové, Hinduisté, Buddhisté, a další. Vede se proti nám hybridní válka Rusů a islamistů.

Přesně napsané. Souhlasím, a jen doufám, že se postoj k uprchlíkům změní. A možná se zjistí, že ti zemanoidi, konvičkové, a další islamofobové a imigrantofobové, budou jen putinovi agenti, kteří pracují na jím (putinem) vytvořené akci, jak zlikvidovat (nebo minimálně vážně rozklížit) spojenectví EU, NATA, a spojenectví Evropy s USA, aby potom mohl snáze Evropu "dobít". A tím dobít, nemyslím jen přímo vojensky (na to stejně putin nemá), ale mít nad Evropou silný vliv. A možná by bylo zajímavé, kdyby se už teď zjistilo, kdo jsou ti údajní bojovníci, vlastenci, patrioti, kteří svým postojem k islámu, imigrantům, údajně chrání naší západní civilizaci. Nechci se sázet, ale skoro bych vsadil na ty, který jsou na straně Putina. A tím by se potvrdilo, že Rusko vede proti EU a NATO válku.

Pokud to tak je, a já si myslím, že ano. Tak to, jak se budeme chovat k imigrantům, může rozhodnout o tom, jestli si je nakloníme, nebo poštveme proti sobě. A jsou síly, které by chtěli spíše tu radikalizaci imigrantů, než jejich spojenectví. A tím rozložení EU, a nejspíš i NATA. A komu by nejvíce pomohla radikalizace muslimů? A komu by nejvíce pomohlo rozložení EU a NATA? Islamistům (ne islámu) a RUSKU. Islamistům k tomu, aby ovládli islámský svět, pokusili se opět zničit Izrael, zaútočili na Afriku a Asii. A potom zaútočili někdy na Evropu. Islamisté (ne i slám) by všude šířili ten svůj Islám. A Rusům k tomu samému. Islamisté by zbraně použili k dobývání, a Rusové k "osvobozování". Ve skutečnosti by oba (Islamisté a Rusové) rozšiřovali svůj vliv. Opět by tu byla válka komunismu proti nacismu.

A proto se Evropa naopak musí sjednotit, imigranty za určitých podmínek přijmout, a udělat z nich spojence. Postavit se v jednom šiku na bitevní pole, proti Islamistům a Rusákům. Měl by se urychleně spojit křesťanský svět s islámským, a jít porazit společného nepřítele. A až by bylo nebezpečí zažehnané, tak zase můžeme jít každý svou cestou. Ale pokud si neuvědomíme, že vražedný Islám a imperialistické choutky Ruska, je nebezpečí pro všechny, a proto je v zájmu všech, se proti nim spojit, tak se jednou můžeme probudit ve zničující, horké válce. Zatím je to válka hybridní. Islám bojuje zbraněmi, Rus slovy. Ale válka to je. A my potřebujeme nejen jednotu Evropy a Ameriky, ale i celého světa. Tedy i toho muslimského. Probuďme se už konečně.


http://zpravy.idnes.cz/komentar-lubose-palaty-k-utokum-v-parizi-fpg-/zahranicni.aspx?c=A151114_095028_zahranicni_neh