úterý 10. září 2024

Trump nebo Harrisová?

Těším se na debatu v USA v prezidentské kampani. A už mám jasno že fandím Harrisové. Pro USA je možná lepší Trump, ale to by USA museli být pro svět stejně tak důležití, jako třeba my, Slováci, nebo Maďaři atd. V případě světa, zvláště toho demokratického, je ale Trump špatnou volbou. A myslím že v konečném důsledku nakonec i špatnou volbou pro USA, kterým by museli opět hasit to co Trump zasel. Pro USA je možná Harrisová horší volba, ale myslím že ať tam byl kdo tam byl, demokracii to neublížilo a USA v každém případě byli vždy světovou velmocí. A to proto, že v USA je už vyspělá a silná demokracie, která si poradí v každé době. Proto ani pro USA nebude Harrisova špatná volba. V případě světa je to ale jinak. Pro svět je rozhodně lepší volba Harrisová než Trump.
Někteří a to napříč politickým spektrem, říkají že Harrisová je komunistka nebo minimálně radikální levičáčka. Když si ale poslechnete, třeba teď v předvolebních debatách, kdo si přeje Trumpa než Harrisovou, tak to jsou zástupci extrémních stran a hnutí (SPD, KSČM, trikolóry, pro, zpřísahy) Tak si myslím že opak bude pravdou. Po tom komu naší extremisté fandí, jsem o to víc přesvědčen, že Harrisová není komunistka a je nejlepší volba. 👍 A koukněte kdo by raději Trumpa v bílém domě. Russácko. A o kom sám Trump říkal s kým je kamarád. Russácko, KLDR. Je třeba ještě něco říkat?
Debata jako by vypadla z našich debat před volbama. Trump: všichni jsou špatní, nic neumí, jen ničí a na ci sáhnou to pokazí. Ale já vše umím a za mě země kvete a vše na co sáhnu se mi povede. A neodpovídá na otázky a nepředkládá žádné plány. Prostě bureš, pitomio a konečníková jak vyšitý. Harrisová naopak předkládá své plány, jak domácí tak zahraniční. A nezaznamenal jsem tam nic komunistického ale ani nic levicového (levicového z evropského pohledu na levici).
Za mě, Harrisová vyhrála na plné čáře. A doufám že i Američané uznají že Trump je pro ně špatná volba. 👍👏👏👏


Žádné komentáře:

Okomentovat