čtvrtek 15. září 2022

V komunálních volbách volíme ODS.

Tak nám dorazily volební lístky. Na komunální úrovni už 30 let volíme ODS, a už 30 let ODS vede naše město, Benátky nad Jizerou. Je čím dál krásnější, modernější, lepší k životu. Na státní úrovni nás ODS zklamala, ale na komunální jsme s ní spokojení. Poprvé tu byl starostou pan Jaroslav Král (1990 až 2018), než zemřel. Po něm přišel pan Karel Bendl (2018-) a pokračuje v dobré práci.
Když jsem se přistěhoval do Benátek, z Prahy (1991), myslel jsem že uteču, jaká to byla zakopaná prdel, ač jen 30 km od Prahy. To v jakém stavu to tu komouši zanechali, byla hrůza. Po měsíci jsem litoval rozhodnutí se nastěhovat do Benátek.
Už po prvním volebním období se situace začala měnit k lepšímu. Pomalu, ale přece. Město se postupně začalo opravovat, modernizovat, přibývalo nových věcí. Začalo růst a kvést, tak že jsem nakonec rád, že jsem zůstal.
Po třiceti letech už se ze zakopané prdele nedaleko Prahy, stalo z Benátek nad Jizerou, krásné a moderní město, dobré pro dobrý život. S dobrou občanskou vybaveností a fungující infrastrukturou, s plno společenskými, sportovními, kulturními akcemi. Dnes jsem rád že jsem neutekl, a už bych Benátky nad Jizerou nevyměnil ani za Prahu.
Moderní, Evropské město, 21 století. Díky skvělé práci našich komunálních politiků z místní ODS. Není divu, že u nás ODS už 30 let vyhrává volby.

Žádné komentáře:

Okomentovat