pátek 7. července 2023

Nechápu ty Francouze. Jde tu opravdu o toho kluka?

Když jsem viděl video jak policisté zadrželi toho debila, tak jsem měl hned jasno. Muže si za to ten debil za volantem sám. Jistě, policajt mohl (a věřím že chtěl) střílet tak že řidiče zraní ne že ho zabije. Ale každopádně, kdyby ten debil ze sebe nedělal debila, tak mohl žít. 
A kvůli tomu že mi je 17, můžu překračovat zákony a nerespektovat policii? A když vidím jak na mě policajt míří zbraní, tak počítat že jí nepoužije z důvodů že mi je 17? Tvl, to jako fakt? Ne, když ze sebe dělám debila, tak ať se potom nedivím, že skončím jako debil. 
Já neschvaluji zastřelení člověka ale tvrdím že si za to může ten člověk sám. Když policie někoho zastaví tak má zastavit a neodporovat. A také říkám že policista ho rozhodně nechtěl zabít jen zranit a tím ho zastavit. Tak to občas policisté dělají u lidí co je neuposlechnou. 
Kdyby se ten kluk, a rozhodně to nebyl žádný andílek, nechoval jak se choval, mohl žít. Jinak celkem nechápu proč se ve Francii tak dělá bordel? V USA se to děje až v případech, kdy tam policie nechce incident řešit nebo se to vyřeší mírně až osvobozením viníka. 
Kdežto ve Francii se to řeší, viník je ve vazbě a čeká ho soud. Podle mě jsou ty protesty o něčem jiném než o tom, že tam policista někoho zabil. Ten kdo je v pozadí událostí si vzal jen toho kluka jako záminku k tomu udělat bordel a destrukci systému. Hledal bych tedy nitky tam kam vedly nitky tzv. žlutých vest. 

Žádné komentáře:

Okomentovat