pondělí 24. ledna 2022

Na svět se nedívejme očima médií. Je to strašný svět.

 

Nesledováním zpravodajství v médiích, vám svět přijde hezčí. Tak to je svatá pravda.
Já se díval na NOVU. A měl jsem pocit, že venku je vedená tvrdá válka zločinu. Že jen vystrčím nos ze dveří, tak mě někdo přepadne, znásilní, zabije, stane se mi nehoda. Že všichni kradou, podvádí, vraždí, nenávidí se, škodí si, nic nefunguje. Na ostatních stanicích to bylo o trošku lepší, ale také hrůza. Tak jsem přestal na pár let sledovat zprávy, publicistické pořady, debaty.
A světe div se. Najednou svět nebyl plný zločinu, nehod, lidské nesnášenlivosti, nenávisti, lhostejnosti. Tedy místem pro život nebezpečným až pro život nepříznivým. Ale zcela normální, pěkný, a sem tam i velmi šťastný, prostě normální život pro všechny. Samozřejmě s malými chybami. A nejednou se mi z toho zjištění udělalo takové příjemno na duši, že je lidstvo normální a život krásný.
Akorát poslední dobou začínám mít pocit, že ta léčba přestává fungovat. A tak uvažuji, že si jí zopakuji. Zpravodajství na NOVĚ, Primě, Barrandově, se sice stále nedívám, přece jen, nechci do toho spadnout, jako "vyléčený alkoholik", když si dá frťana. Tak zatím sleduji zpravodajství jen na ČT. Ale i tam poslední dobou, začínají blbnout. Tak až přestane úplně fungovat léčba totálního ignorování zpravodajství, tak si jí opět naordinuji.
Opravdu to funguje. Vím to z vlastní zkušenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat